środa, 13 listopada 2013

Pudełeczko dla Babci :)

Zepsuła mi się ręka i to prawa, funkcyjna. I co teraz...? Liczę na to, że po raz kolejny "samo przejdzie" i będę nią mogła sprawnie poruszać. Tymczasem mam zamiar obrobić zdjęcia i przez najbliższe dni powstawiać coś, co już zrobiłam a co mogę pokazać przed końcem listopada, reszta musi poczekać na swoje 5 minut do czasu aż zostanie dostarczona adresatom. 
No ale wracając do pudełka - to jak w tytule - jest dla Babci :) 
Babci, która jest o krok od 90 urodzin. A to wcale nie znaczy, że to po niej widać! Gdybym dożyła tylu lat, a nie sądzę by tak się zdarzyło, to bardzo bym chciała być tak intelektualnie "na chodzie". No ale bujać w obłokach, to nie moja bajka więc tylko zazdroszczę stanu umysłu. 
Pudełeczko jest prezentem od synowej dla teściowej ;) Pytanie czy dowcipy o teściowych mają jakieś odzwierciedlenie w faktach? ;) W tym przypadku się mylą bo synowa z serca wzięła, obmyśliła i mam nadzieję, że takie pudełko wyszło jak oczekiwała. Do tego ten pomysł by dorobek Babci; w dzieciach, wnukach i prawnukach opisać na wstędze, która opasa tort urodzinowy. 
Pudełko jest w stylu romantycznym, kobiece i bynajmniej nie smutne. Takie jak Babcia! 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz