piątek, 30 grudnia 2016

Album dla chłopca w etui



Koniec roku...Dla mnie ostatecznie to był dobry czas choć niewiele spraw poszło po mojej myśli, ale tak już mi się życie układa, że jak to mówią "ja planuję a Pan Bóg się śmieje". Ciężko było poradzić sobie z niektórymi sprawami, jednak jeśli nie masz wyjścia, to wrzucasz to na klatę i po prostu zmieniasz podejście...
Dobrze jest...a tym lepiej, że mam obok tyle wspierającej Miłości...
I właśnie jej życze sobie i Wam wszystkim w nadchodzącym roku :)))


Tymczasem coś dla maleńkiego chłopca - spora pamiąka z okazji Chrztu świętego - bardzo pracochłonna sprawa, ale jak już nie raz pisałam uwielbiam techniki introligatorskie a opakowanie albumu takiej wlaśnie pracy wymagało - całość w płótnie ozdobiona papierem. 

Na ostatniej karcie albumu koperta na szatkę zamykana magnetycznie. 
Całość w chłopięcych kolorach. 
Szczęśliwego, twórczego Nowego Roku! 






























4 komentarze:

  1. Niesamowity album stworzyłaś! Będzie cudowną pamiątką! Jestem zachwycona! Dopracowany w każdym calu! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Dużo, dużo Miłości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, wesoły album. W sam raz dla chłopca :) Świetne papierki :)
    Dużo miłości i mniej na klacie w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny album, piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń